חה"כ מופיד מרעי: "לא ייתכן שביטחון ישראל היא נושא פוליטי"

המהדורה המרכזית No Comments on חה"כ מופיד מרעי: "לא ייתכן שביטחון ישראל היא נושא פוליטי"

איש כחול לבן, אלו"מ בדימ' חה"כ מופיד מרעי למימרון ב"מהדורה המרכזית": "אנחנו דורשים לקדם את החוקים שנועדו לחזק את המערכת הביטחונית, תחזק את הצבא ותחזק את המוכנות של מדינת ישראל" | מה שקורה באוקראינה לא קשור אלינו אבל זה מראה שאנחנו צריכים צבא חזק"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חבר הכנסת מופיד מרעי אלוף משנה בדימ' איש כחול לבן על המשבר מול סיעתו: "המשבר עומד במקום שאנחנו ממתינים לקידום החוקים שסוכמו עם הקואליציה ולתנאים שהצבנו. לכן אנחנו דורשים לקדם את החוקים שנועדו לחזק את המערכת הביטחונית, תחזק את הצבא ותחזק את המוכנות של מדינת ישראל מול האיומים מקרוב ומרחוק. לא ייתכן שחוק הגיוס לא עובר בסופו של דבר בגלל הצבעה של חבר קואליציה, לא ייתכן שביטחון ישראל היא נושא פוליטי".

"כדי להבהיר לך ולמאזינים כל הפנסיות התקציביות אגב כל המשק עברו לצבורות, בהחלטות הממשלה בג"צ אמר תסדירו את זה זה לא עולה לקופת האוצר זה חישוב פנימי של משרד הביטחון. לא דרשנו כלום מהאוצר, לא דרשנו עוד תקציב החיילים לא עושקים את קופת האוצר. אנחנו לא יכולים פתאום להגיד לחיילים ששירתו ארבעים וחמישים שנה שפתאום הופכים להיות עושקים של המדינה".

"כחול לבן, גם בני גנץ אנחנו מפלגה השנייה בגודלה בקואליציה שרצתה להקים ממשלת שינוי אנחנו מפלגה מאחדת ולא מפלגת לא עושים שרירים ואנחנו בקשר טוב עם כולם. אבל כשהחוקים שלנו, של מערכת הביטחון אנחנו רוצים שהם יעברו בכנסת ולכן אנחנו עומדים על הדרישות שלנו".

"מה שקורה באוקראינה לא קשור אלינו אבל אני קורא לכל מי שקשור אלינו לחזור הביתה. אבל כמי שחווה לא מלחמה אחת אני אומר שממלחמה רק מפסידים ולכן אני מקווה שלא תפרוץ מלחמה. זה רק מוכיח שאנחנו צריכים צבא חזק" אמר מרעי.



0 תגובות